Saturday, April 4, 2009

Forum

~ Apa yang penting? Kerjasama ~
Bellow is the original message (I didn't make and moderation) mailed to me sometimes ago by your senior. Sorry guys... I totally forgot about it until I came across it again only this morning. Your support is needed.
"seperkara lagi, baru-baru nie kami dah buat satu forum dedicated ntuk budak2 kolej dengan semua pelajar. ini alamtnya http://penxtava.informe.com/ kalu ada apa-apa komen cigu boleh contact saya. saya rasa mungkin sebab logo kolej jer kot. minta-minta cikgu boleh tolong saya promote forum tu. sebab rakan-rakan kolej dekat luar sana tu semua tanya saya kolej nieh tak ada forum sepaya lepa smua boleh keep up to date degan cikgu-cikgu mereka. harap-harap cikgu support usaha saya nie..."
-Pak G-

No comments:

Post a Comment