Thursday, November 19, 2009

kisah suka dan duka sepanjang 2009

Assalamualaikum buat semua pembaca blog ini.
saya bersyukur kerana dapat meluahkan suka dan suka saya bersama rakan-rakan sepanjang tahun 2009 di kelas 4 Alfa
Saya mendapat rakan-rakan yang baru kenal dengan rakan yang belum saya pernah bertegur sapa.
Tapi,tahun ini saya berpeluang untuk bertegur sapa.
Awal tahun,kita dikejutkan dengan pelbagai pengalaman yang kita dapat ingat sampai ke hari ini tu pun kalau ampa ingat la.
antaranya:
-kita kena denda 25 push ups dengan Pak G sebab tak buat notes ICT.memang aku tengok kawan-kawan semua tak larat dah.ada yang kena penampaq..
-tu baru kita tau erti kemarahan seroang cikgu.untuk kebaikkan kita jugak.
-cikgu kelas pindah,Wan Meryani.berapa bulan cikgu tak masuk ajaq kita kimia.rasa macam nak mati tak tau apa pasal kimia...Hanya tuhan saja yang tau.
-ada seorang daripada kelaih kita kunci pintu tak mau bagi cikgu add math masuk.sampai Pak G kena mai tolong settle.
-paling latest,kelas kita jadi buah mulat satu sekolah gara-gara tepung memutihkan kelas yang tak berapa nak putih.
-kawan-kawan kita ada yang kena sebat dengan rotan.alah bisa tegal biasa.
-aku bersyukur sebab ada kawan-kawan macam ampa semua
-walaupun kita tak pi cameron,tapi spirit kita masih ada....
-aku nak berterima kasih kat semua cikgu kelas 4 Alfa terutama Pak G.
-Pak G ni macam saver kelaih kita.
-kalau ada apa doubts dia la yang akan tolong.
-aku harap kalau ampa baca ampa boleh tulis kisah ampa pulak sepanjang tahun ni.

Sekian,
Hamba Allah

2 comments:

  1. Salam Hamba Allah
    1. Very taoching post.
    2. Next year will be more challenging - SPM. Better start the preparation now.
    -Pak G-

    ReplyDelete
  2. batch alfa kita batch terbaek .
    plg bersejarah !
    btw , aku xkna push up :p

    ReplyDelete